Day trois

OK, din moment ce mă aflu momentan în mijlocul celui mai plictisitor curs, într-o sală cu internet, cu una bucată iPod în față, ar trebui să fac o sinteză a cursului de sâmbăta aceasta.
Basically, a fost o introducere în programe de tip SCM – source control management. Am lucrat exclusiv cu Git. Asta chiar era una din chestiile pe care voiam să le învăţ la CDL neapărat.
T’was fun, but somewhat tricky. Am avut vreo două părți practice efective care ne-au luat destul de mult timp pentru a le realiza – și sunt disponibile și pe site – cred.
Also, am învățat once and for all să folosim diff și patch. Partea aia a fost puțin stresantă, pentru că ordinea parametrilor mi-a cam dat de furcă. Alas, I managed to do it, eventually.

Acum, nu rămâne decât să mă ocup și eu de proiect. Săptămâna asta, TODO listul conține rezolvarea unor probleme din codul deja existent al ext3grep ( asserturi multe), alegerea bibliotecii pentru interfața grafică(cel mai probabil, Qt) și găsirea unei metode practice de a cere drepturi de root pentru recuperarea datelor de pe un disc.
Toodaloo!

~ by nonreviad on March 16, 2010.

Leave a comment