Day one

Primul curs a avut mai mult scopul de a prezenta obiectivele cursului. S-au prezentat organizatorii, ne-am prezentat si noi… ni s-au prezentat proiectele propuse.

Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, s-a decis ca în loc să se dezvolte un program de la zero, să se extindă programe open source deja existente – prin implementarea unor plugin-uri, extensii, interfețe grafice noi, realizarea de bugfixuri și în unele proiecte, rescrierea într-un limbaj mai adecvat.

Am avut parte, de asemenea, și de o introducere în programarea orientată obiect – în C++. Unele noțiuni le știam deja de la Java, însă am rămas cu foarte multe cunoștințe noi – și cu nevoia de a urmări din nou părți din curs, pentru a le ”digera”. T’was fun, dar acum trebuie să mă hotărăsc până joi asupra proiectului la care să lucrez.

Notă: postul a fost scris pe 28 februarie, dar din nuștiuce motiv, în loc să-l postez, l-am salvat ca draft…. Oh well…

~ by nonreviad on March 7, 2010.

Leave a comment