Day 2 (sau week 2?)

Azi a avut loc al doilea curs de CDL (curs de CDL….. cam redundantă exprimare….).
Primul lucru pe care l-am aflat a fost faptul că am fost repartizat la echipa ext3grep GUI. Deși recunosc că a fost a doua opțiune pe care am ales-o, nu mă deranjează absolut deloc, ci sunt chiar foarte încântat și entuziasmat.
Au urmat apoi prezentări despre vim – cu niște sfaturi geniale pe care trebuie neapărat să le mai cercetez -, code styling – not bad, not really anyrhing new there for me -, o prezentare cu exemple despre Doxygen – sweet stuff, mai ales opțiunea de a crea un arbore corespunzător funcțiilor folosite, și o prezentare despre makefile, ceva mai mult decât ceea ce am făcut la USO.
Din păcate, după prima oră de curs, am rămas fără priză la laptop, așa că n-am putut să încerc prea multe. Totuși, am reușit să fac taskurile de makefile de pe iPod, prin ssh pe o mașină virtuală.
La sfârșitul cursului,ne-am strâns cu toții în Pirahna, unde am mâncat și stat de vorbă. Evident, eu am stat mai mult și am ascultat – pentru că eram deja foarte obosit, și grupurile mari de oameni mă obosesc și mai tare. Still, an extremely pleasant bunch of nerds/geeks/tech enthusiasts.

~ by nonreviad on March 7, 2010.

Leave a comment