Funcție de “print screen”… sorta…

Și pentru că în sesiune, toată lumea încearcă să facă orice, numai să învețe, nu – postez și eu un link cu o chestie la care am lucrat acuma cam o săptămână sau două, pe când nu mai aveam decât câțiva zeci de mb de trafic, și când am decis să las deschise doar 2-3 pagini din Wikipedia cu specificațiile formatului BMP și despre color depth. În cele din urmă, am făcut o funcție care poate salva imaginea dintr-un ecran aflat în mod grafic dintr-un program realizat în Borland C/C++ 3.1. Știu că e un program antic, vechi și dedemult, dar presupun că se va mai folosi în școli mulți ani de acum înainte oricum….

Intenția era de fapt de a-mi completa proiectul de atestat. Făcusem un program care “explorează” fractali din seturile Mandelbrot și Julia, și singura funcție care îi lipsea era una de salvat imaginea.

So, I give you: sursa pentru funcția de printscreen și un exemplu de utilizare . Also, link la o arhivă cu proiectul de atestat (varianta de DOS).

NB: Am uitat să menționez că imaginile salvate au culori pe 16 biți, în timp ce culorile folosite în programele respective de DOS sunt pe 4 biți… așa că a trebuit să creez propria paletă… care nu e tocmai perfectă. Deal with that..

~ by nonreviad on February 6, 2010.

Leave a comment