Mort? Naah…

Am citit printre commenturile de pe blogul ”cooperativei” , și am observat că Adina îmi reproșa că mi-am părăsit blogul personal, și am observat că are dreptate. (Nu că pe Academia Tie aș fi scris cu mult mai mult, but still). Intenția mea era ca, pentru mine, acela să fie mai degrabă un fel de blog personal, și aici să postez numai chestii care nu au legătură strictă cu facultatea, studiile și viața din București. Problema e că nu prea rămân multe alte lucruri… intenția era să continuu să postez aici toate bazaconiile care-mi trec prin cap noaptea, când nu pot să dorm, sau în timpul zilei, când visez cu ochii deschiși în loc să învăț dracu’.

Din păcate, chiar am ratat multe posturi care ar fi prins bine, însă sper să mai repar chestia asta pe viitor. Oricum, primul semestru a fost de acomodare; acum știu mai bine cum ar trebui să îmi organizez timpul, cât trebuie să învăț în timpul anului și cât în stresiune. Intenționez să fac un post la sfarșitul sesiunii care să aibă scopul de ghid al unui student nou la Calculatoare – ceva similar cu primul curs de la USO (cursul 0), dar la care să aibă acces studenții ÎNAINTE de a decide să dea admiterea . Hopefully. De asemenea, mi-au trecut prin creieri noi ”maxime” legate de alcool  – evident, nu cum s-ar aștepta un om normal. Sper să reușesc să le strâng pe toate…

Also, SPER să reușesc să deschid o nouă categorie pe site, legată de tehnologie, în care să pot să postez progresul meu în domeniul programării… plus tot felul de bazaconii. Am deja mult material postabil, căpătat de pe urma facultății.

Și, în încheiere, țin să fac o declarație publică unui grup – probabil nu foarte restrâns – de oameni. Este vorba de cei care au descărcat de la mine cât timp țineam – fără ca eu să știu – niște torrenți la seeduit, pe internetul din Regie, cel cu restricția de 30GB de trafic pe lună. Cei care au descărcat – în total – circa 15 GB. Cei din cauza cărora eu mai am acum decât 100 MB disponibili până pe 4 februarie.

Două cuvinte: FUCK YOU!!!

~ by nonreviad on January 26, 2010.

Leave a comment