Încă mor de nerăbdare!! Și alte chestii…

Uaaaa!!! Al treilea post (mă rog, al doilea pe blogul ăsta)  pe ziua de azi! Le fac pe bandă rulantă!

So… ieri am pus în sfârșit în aplicare ideea lui Bogdan de a face un blog comun pentru a ține legătura. Așa că acum pot să mă concentrez pe acest blog mai mult asupra unor subiecte legate de tehnologie și toate celelalte hobby-uri ale mele.  Deși e posibil să mai introduc și p-acilea informații legate de viața personală. Mă bucur că măcar astfel sunt mai motivat să continuu cu blogul ăsta – la care aproape mă gândeam să renunț.

De asemenea, azi s-au gândit și dragii oameni de la Politehnică să pună informații noi pe studenti.pub.ro – și să mă anunțe că nu duminică se afișează repartizările, așa cu îi spusese o tanti secretară la tembelfon tatălui meu, ci chiar poimâine. Și că sâmbătă și duminică trebuie să fiu deja acolo. Draga de ea….

Abia aștept să mă car la Bucale… Și abia aștept mâine să mergem pentru ultima oară ”la Vlad”.

~ by nonreviad on September 22, 2009.

4 Responses to “Încă mor de nerăbdare!! Și alte chestii…”

  1. Un blog comun :))? Faceți coaliție sau ce?
    Multă baftă la Bucale..Să-mi zici dacă o să mai dai pe la noi, prin Severin

  2. Yeah… deja faza cu secretara ti-a dat sa gusti un pic din viitoarea ta viata de facultate. Desi sper din suflet sa ma insel.

    PS: Daca te plictisesti chiar asa de tare, poti sa scrii un guest post si pe al meu. Oricum, tare ideea voastra 😀

    • Mda… sper totuși să nu fie așa toată viața de student… Secretarele în general sunt așa – mai acre și mai proaste.

Leave a comment