Leapșa? In my blog? It’s more likely than you think!

Am evitat să răspund la leapșa Andrei până ce a terminat-o, însă acum se pare că nu am nicio scuză să accept această provocare – care poate ÎN SFÂRȘIT să dea blogului ăstuia o tentă de normalitate. Așadar, 99 random facts (btw, o să fie un post exclusiv în română, așa că o să compensez prin expresii în limba engleză)

1. Vorbesc engleza de foarte mic, și sunt adesea foarte critic la adresa celor care scriu pe mess greșit în engleză (atât ca gramatică, dar și ca spelling)

2. În grupul de prieteni, adesea adaug expresii, propoziții sau întrebări numai și numai în franceză (a început ca un exercițiu pentru proba orală, și se pare că m-a ajutat)

3. Sunt extraordinar de cerebral, în sensul că de multe ori gândesc un lucru mult prea mult, și ajung să nu mai fac acel lucru; dar cred că am mai spus asta undeva…

4. Îmi plăcea Michael Jackson când eram mic

5. Când eram mic, ascultam toată ziua casete cu Michael Jackson – și alte casete – toată ziua, înnebunindu-i pe ai mei; also, dansam.

6. NU DANSEZ cu nicio ocazie; știu deja că-s antitalent, așa că prefer să las acest lucru în seama experților.

7. Cânt la chitară de aproximativ 2 ani.

8. Împăturesc modele origami cam din clasa a opta (atunci cred că am început să învăț să împăturesc un trandafir)

9. Am fost, copil fiind, un foarte mare fan al magiei (iluzionismului)

10. Am văzut, tot în copilărie, toate emisiunile speciale ale lui David Copperfield, pe care apoi l-am redescoperit abia acum 4 ani – am descărcat un documentar.

11. Tot în copilărie, îmi plăcea mai mult să mă joc cu fetele decât cu băieții (didn’t help me that much later in life…)

12. DETEST mărarul în formă crudă, mai ales în salate.

13. Nu m-am îmbătat niciodată.

14. Asta pentru că sunt împotriva alcoolului – în sensul că nu îmi place; consider că alcoolul reprezintă doar struguri (sau, inserați aici orice alt element, în funcție de sortimentul de alcool) lăsați să putrezească; cu cât sunt mai putrezi, cu atât sunt mai ”de calitate”.

15. Mi se pare un snobism teribil să zici ”băutură fină” sau, mai rău, ”băutură NOBILĂ”.

16. Dacă a mai rămas cineva să citească asta după ultimele 2 puncte, felicitări!

17. Totuși, sunt PENTRU legalizarea drogurilor ușoare – n-o consider o prioritate, da’ cred că n-ar strica deloc, ci ar rezolva multe probleme.

18. DETEST cultele religioase extremiste – gen martorii lui Iehova, Westboro Baptist Church – deși nici cele ”tolerante” nu-mi surâd prea tare.

19. Sunt ”pastafarian” și aproximativ agnostic momentan. Înclin spre ateism, dar nu foarte tare.

20. În momentul acesta, cine încă n-a închis tabul sau cine nu se simte puternic ofensat, ori citește acest post în continuare dintr-un simț al datorie, fie … poate să continue, că e ”de-al meu” 😀

21. În clasa a 9-a abia am început să pătrund în lumea rock-ului – mai întâi Nightwish, apoi ceva mai industrial like Rammstein and Guano Apes, și abia dup-aia Guns ‘n Roses și… most of the rest.

22. Actualmente, mă chinui să învăț mare parte din discografia celor de la Metallica, și plănuiesc ca pe viitor să încerc și ceva piese Megadeth (my favourite bands ATM)

23. Am descoperit că momentan nu pot suporta muzica blues. As in, bluesul extraordinar de lent; posibil să fie numai din cauza trăirilor interioare prin care trec… posibil să fie pentru că-s prea tânăr să-mi placă bluesul 😀

24. Folosesc Linux de aproximativ 6-7 ani, însă ca sistem permanent abia de 2-3 ani. Am avut MULTE experiențe neplăcute cu el pe la început…

25. Cu toate acestea, mă enervează că până acum, n-am învățat mare lucru în ceea ce privește compilatorul GNU C/C++ sau orice alte astfel de lucruri.

26. Celor care nu au înțeles nimic la ultimele 2 puncte le cer scuze…

27. Am un tricou -primit de ziua mea – pe care scrie ”Atheism is a non-prophet organization”, și îmi place la nebunie să-l port atunci când știu că mă întâlnesc cu mulți prieteni ”habotnici”. That’s how perverted I am…

28. Cu excepția tricourilor, îmi este imposibil să-mi aleg orice alt articol de îmbrăcăminte. Nimic nu-mi place, nimic nu mi se pare că mi se potrivește, nimic nu mă poate motiva să-mi doresc un articol de îmbrăcăminte (again, cu excepția tricourilor)

29. Chestia asta deja începe să mă plictisească, și-mi dau seama că mai am încă de două ori pe atât, and then some.

30. Numărul meu preferat (dar nu și norocos) este 666013. Conține 666 și 13, iar între ele e un 0 care le ține aproape, dar totodată separate. E genial.

31. Nu am superstiții în mod special, dar urmez uneori anumite ritualuri care ar putea fi considerate superstiții. Like, înainte de examenul auto și înainte de bacul la română scris, am dat bani unui cerșetor (nu aceluiași). În ambele situații mi-a mers bine, so… I see no harm

32. Am biroul îngrozitor de dezordonat! Mi-e groază când mă gândesc la faptul că o să trebuiască să fac ordine înainte să mă duc la București, și că acolo n-o să am ”prilejul” să mă desfășor ca aici.

33. Abia acum am ajuns la o treime… FUUUCK!

34.În conversațiile obișnuite – cu prietenii – îmi place să folosesc un registru stilistic foarte larg. De la un limbaj de-a dreptul prețios, până la cele mai scârboase expresii posibile.

35.Deși am carnet din decembrie 2008, n-am condus până acum decât de vreo 3-4 ori.

36. Detest să conduc, majoritatea timpului… când nu e trafic, sau când nu sunt tâmpiți în trafic, e chiar plăcut…

37. Consider că este absolut obligatoriu ca șoferului să i se permită să înjure, indiferent cât de sensibili ar fi pasagerii. Prefer ca șoferul să înjure, eliberându-și furia, decât să se manifeste apăsând prea tare accelerația, sau pierzându-și abilitatea de a se concentra.

38. Nu pot reține deloc mărci de mașini. Memoria mea este limitată numai la a observa modele de mașini pe care le-am deținut (adică Dacia și Peugeot 206) și câteva modele din aceeași gamă… și poate câteva modele mai vechi, gen Oltcit. În rest, dacă nu citesc direct de pe mașină numele modelului, mi-ar fi imposibil să ghicesc.

39. Detest să practic sporturi.

40. Prefer să merg pe jos, decât cu mașina (ironic, huh?)

41. Am fost diagnosticat acum mulți ani cu ”obezitate de gradul 2”; eu consider doar că e felul cardiologului meu de a-mi spune ”You’re fat!”. Nu-i ceva serios, like morbidly obese, da’ înseamnă că nu-s tocmai … uh… voinic.

42. Sunt îngrozitor de pofticios în ceea ce privește dulciurile! (ce bine se leagă cu ultimul punct și cu punctul 39!)

43. DETEST ciocolata neagră!

44. Sunt printre puținii oameni care pot face față ciocolate albe. I really like that shit!

45. Vara, când sunt în vacanță, obișnuiesc să mă spăl pe cap la 3 noaptea, for no apparent reason.

46. Apropo, timpul în care mă simt cel mai capabil să rezolv anumite probleme (usually, programming shit) e noaptea.

47. Când termin cu leapșa asta, o să-i dau Andrei (sau, lu’ Andra, ca să nu se facă vreo confuzie) un model origami pe care i l-am promis de foarte mult timp (un unicorn), și o s-o rog foarte frumos, posibil în genunchi, să nu-mi mai dea niciodată o astfel de leapșă.

48. Abia aștept să treacă bacu’… și apoi admiterea… și apoi facultatea… și apoi locurile de muncă… și apoi pensia… și apoi viața…. huh?Oops… here’s my cerebral part acting up! Backtrack to the part about “bacu’ “

49. Approximately halfway there (de fapt, punctul 48,5 ar fi EXACT la jumatate)

49,5. Halfway there!

50. Îmi tot propun de câțiva ani să îmi aleg o vară în care să încep să exersez intens scrisul cu mâna stângă, ca să devin ambidextru.

51. Evident, planul meu nu s-a materializat încă.

52. Totuși, am reușit să învăț să fac cu stânga anumite lucruri pe care le pot face și cu dreapta… Like, pen tricks și unele ”scheme” cu cărțile de joc.. sau să învârt o monedă pe degete.

53. Mi se pare că până acuma n-am zis mai nimic comic legat de mine…

54. Uh… am un dinte puțin strâmb, și când râd, pare că seamănă cu un colț de-al lui Dracula… is that funny enough?

55. Also, cum cred că a zis și Andra despre ea, am o grămadă de alunițe. Printre care una fix în dreptul buzei superioare, pe care o am de când m-am născut.

56. Am patentat expresia ”Hai la Vlad!”, pe care o folosesc pentru a exprima atât bucurie, cât și uneori frustrare. Prietenii știu de ce. Pentru că mergem la Vlad acasă atunci când scăpăm de ultimele câteva ore, sau când n-avem școală. Deși… nu prea se mai aplică acum…

57. Simt cum îmi pică ochii în gură de somn, însă intenționez să termin lista asta înainte să mă culc. Nu ca Andra…

58. Deși acuma nu cred că sunt neapărat posesiv, țin minte că atunci când eram mic, și nașul meu a plecat de la noi după ce venise în vizită cu o scobitoare în gură, i-am zis să ne dea scobitoarea înapoi.

59. În general, nu sunt suspicios. Deși, prefer să iau în considerare – in my own head – toate variantele posibile.

60. Mi-e foarte frică de gândacii de bucătărie… sau de baie… ăia mari, care se mișcă repede. They scare the crap out of me.

61. Deși nu cred în previziunile astrologice – as in, daily horoscope – dar cred în trăsăturile generale ale fiecărei zodii. Most of the times.

62. Sunt în zodia Fecioarei; just look it up, OK?

63. Ceea ce preiau de la zodie sunt – în mod cert – dorința permanentă de autoperfecționare, precum și o doză foarte mare de timiditate.

64. Cu toate acestea, mă înțeleg foarte bine cu un Săgetător (Dragoș). Parcă aia nu era posibil, nu?

65. Ca un contraexemplu la contraexemplu, am descoperit că ceea ce se zicea despre ”chimia”  dintre Scorpion și Fecioară este complet adevărat. They do work, in a very unexpected way.

66. Two thirds of the way through! Apropo, ca să nu mai uzez aiurea numere, precizez că adesea fac calculele mult mai corect și chiar mai rapid când sunt obosit. Da’ obosit RĂU…

66,6. Ah… 666 înmulțit cu 10 la minus 1 !!

67. Punctul 66,6 mi-a amintit că de-a lungul timpului, foarte multe artificii pe care le folosesc în general la matematică pentru a-mi ușura calculele, le-am învățat mai mult de la fizică. Și alte chestii interesante le-am învățat la info…. Just thought you should know.

68. Uitându-mă peste lista ”lu’ Andra”, mi-am amintit că eu sunt un mare fan Pepsi (în opoziție cu Cola).

69. De asemenea, menționez că deși am o oarecare frică de înălțimi, și mie mi-ar plăcea să fac skydiving o dată în viață. Asta, dacă mi-o permite corasonul.

70. Detest copiii mici. Cu toate acestea, consider că asta e doar o consecință a faptului că nu posed un exemplar propriu, caz în care ar intra în acțiune instinctul patern. Until then, I hate the little fuckers!

71. Detest ”trolii” sau ”haterii” de pe internet – mai ales de pe forumuri. Cu toate acestea, se pare că într-o ocazie, am reușit să transform un ”hater” într-un non-hater – dar asta numai pt că, în sinea lui, nu era un hater (mă refer, desigur, la un puști de 11 ani de pe un forum de origami, care a făcut el un thread în care voia să posteze numai oamenii care urăsc un anumit tip de modele; n-a fost nevoie de prea multă persoasiune pentru a-i schimba atitudinea, though)

72. Și mie mi se pare mult mai expresivă limba engleză decât româna, însă îmi place și sonoritatea unor propoziții sau expresii din limba franceză. Malheureusement, asta nu se transmite și în scris. Je suis desolé.

73. Am încercat într-o perioadă să învâț și japoneză. Încă mi-ar mai plăcea să învăț, însă probabil n-o voi face.

74. În esență, nu îmi place mămăliga cu brânză. I mean, când e caldă și e cu smântână și unt si chestii, îmi place. Dar daca scoți partea cu mămăliga, îmi place la fel de mult. Dacă pui apoi pâine, îmi place chiar mai mult. Deci nu mămăliga este punctul cheie. Și mămăliga cu orice altceva mi se pare un dezastru.

75. Detest cu o mare pasiune orice fel de muzică populară și orice fel de dansuri populare. ‘Nuff said, nu mă transform într-un troll.

76. Îmi place, în schimb, muzica tradițională irlandeză. În special modul în care vioara și fluierul se completează. Mi se pare că e printre puținele tipuri de muzică – alături de ORICE interpretat de Edvin Marton – care pune în valoare numai secvențele de sunete… plăcute și îmbietoare ale viorii.

77. Mă enervează că rareori îmi păstrez timp și chef ca să urmăresc filme. Cele mai multe le urmăresc cu prietenii (adică….. la Vlad!… sau uneori la Andra, sau la Vali… sau oriunde altundeva)

78. De asemenea, deși nu-mi displace să citesc, niciodată nu-mi găsesc timp să citesc ceva interesant. Decât cărți de specialitate, și nici pe alea n-am răbdare să le citesc din scoarță în scoarță. I fucking hate that!

79. J’aimerais apprendre plus bien mieux (thanks, ‘cuz!) la langue francaise. Mais je ne sais pas si ca etait (ce dracului îmi trecea prin minte?) possible. (Nu știu unde sunt tastele pentru virgulița aia și mi-e prea lene să pun accente)

80. Eu n-am probleme așa de mari cu scrisul cu diacritice. Also, layoutul meu are y și z în pozițiile corecte – așa că singurele mele probleme sunt cu apostroful și punctșivirgula.

81 E un pătrat perfect! And that’s a fact! Also, radicalul lui este tot un pătrat perfect.

82. Have I proven myself to be geeky enough yet? If not, then I’ll just point it out in another fact… like this!

83. Acum îmi dau seama că pe la primele puncte am scris cu mult mai mult decât acum, spre sfârșit. Cred că și asta demonstrează multe despre mine…

84. Mă gândesc cum aș reacționa dacă aș citi această listă peste 10-20 de ani. Mda… cred că aproape totul ar rămâne la fel…

85. Anul ăsta am învățat să fac nod la cravată. Și acuma nu mai am cum să uit! Sper…

86. Știu și să mă leg la șiret!

87. N-am învățat niciodată să merg pe bicicletă. Am primit o bicicletă, copil fiind, dar ai mei nu au vrut să mă lase să învăț să merg pe ea. Și apoi au dat-o.

88. Primul cântec pe care l-am învățat la chitară a fost ”Perinița”. Dar acuma cred că nu mai țin minte chiar tot cântecul… ar trebui să-l iau după ureche.

89. Primul cântec pe acorduri pe care l-am învățat ar fi… ”Wild thing”. Sau ”Twist and shout”. Le-am învățat cam în aceeași perioadă.

90. Pentru o perioadă FOARTE scurtă de timp, am fost într-o trupă. Și eram cât pe ce să cântăm la un festival din Severin. Dar destinul nu a fost de partea noastră.

91. Sper să fac parte din nou dintr-o trupă, cu rolul de chitară ritm – eventual și solouri, p-ici, pe colo…

92. Piesa mea favorită momentan – dintre cele pe care le învăț la chitară – este Orion. Mi se pare o piesă instrumentală genială a lui Cliff Burton (fostul bassist de la Metallica, cel care a murit).

93. Încă de mic, am o mare frică de moarte – mai ales pentru că nu sunt foarte convins în existența unei vieți ”următoare”… și mi se pare că  viața asta n-ar putea fi niciodată suficientă. Moartea lui Michael Jackson mi-a amintit oarecum de asta.

94. Mi-ar plăcea să fiu criogenizat după moarte.Then brought back to life in the future! Dacă nu, dus la crematoriu. Why am I even thinking about this again?

95. Deși știu multe ”mișcări secrete” cu cărțile de joc, nu prea știu trucuri. De obicei, încerc să improvizez când cineva vrea să vadă un truc.

96. Odată am reușit să răspund la o lecție la geografie, fără să fi învățat lecția dinainte. Am reușit pe moment să-mi amintesc părți din lecție și să le transmit cu suficientă încredere, încât să pară că o învățasem perfect… Și mi-au șoptit și colegii..

97. Nu am fost niciodată operat de nimic și nici nu am fost internat vreodată în spital. Also, I don’t have any STD’s, ladies! :>

98. Rareori sunt punctual. De obicei, fie ajung mult prea devreme, fie mult prea târziu.

99. I was really into UFO’s as a kid. Acu’ mi-a mai trecut…

HA! In your face, Andra!

Momentan nu pasez leapșa, mă duc mai întâi să dorm…

Later edit: Și acuma pasez leapșa lui Vlad , care și-a făcut blog special pt asta.

Și Vlad a renunțat la blog, pentru că este un fricos. Rămâne de văzut dacă va merge mai departe leapșa.

~ by nonreviad on June 29, 2009.

2 Responses to “Leapșa? In my blog? It’s more likely than you think!”

  1. Ooook, acum vine za anoing cazin in ection si adauga:
    100: Eram fan Abracadabra si imi puneam caciulitza-joben, esarfa-pelerina si creion-bagheta ca sa seman cu Magi’ 😀
    101: Imi placea sa spun povesti in limba engleza.
    102: Mai ales Scufita Rosie, chiar si in romana.
    103: Imi placea sa dansez pe Oh Susana.
    104: Cand ma uit la F1, castiga Schumi.
    105: Cand nu ma uit la F1, nu castiga Schumi.
    106: Cand eram mic, mancam toate stafidele.
    107: Sportul preferat e furatul Pastelui.
    108: Cand m-a vazut var-mea prima oara, cu tichiuta-n cap, nu stia ce gen am.
    109: Var-mea a crezut, pana prin 2000 si ceva ca alunita de la buza era de la ciocolata.
    110: Pana la doi ani nu se intelegea ce vorbeam.
    112: Cand i-am implinit, am primit un joculet Lego.
    113: Am patentat expresia: Pa, Vlad! Implementand-o fara succes in alte medii comunicationale.

    Nici nu stii cat de sincer si de profund te-am urat o vesnicie pentru ca tu ai primit o bicicleta de la tata si pe mine nu m-a lasat nici macar pe o trotineta amarata. Dar vad ca ai avut parte de aceeasi soarta. Las’ca Cismigiu’i mare. Si Herastrau’la fel. They’ll never get us aliiive!
    Si las’ca facem noi formatie. Ehehe, mai stii cand te intrebam io daca stii sa canti si tu ziceai ca nu? Acu’ chiar ca suntem de neoprit.

    Corectare: plus bien=mieux. si ca etait=ca serait (in cazul asta) da’erai obosit, so ai circumstante atenuante.
    Intrebare: Care e gradul maxim admis de obezitate? Nu de alta, da’ nu te-as fi incadrat. Sau poate de cand sunt mioapa…:D
    PS: Incearca sa pui numarul preferat la loto.
    PPS: Nu stiam ca vii in bucale. gud lac. o sa te invit la ceainaria dudei si la concertele lu’ ciocanel.
    PPPS: Nu ti-am observat nici dintele stramb. Ai mei sunt toti strambi. I-ete! 😀
    PPPPS: Sa ma-nveti si pe mine japoneza.
    Random fact: Pepsi makes you burp less than Cola. Then again, it depends.
    Other random fact: Nu-ti da lital facarii la LLS, no matter what! EVER!
    In incheiere: Lord of Dance si Feet of Flames RULZ! yeaaaah!

  2. Dammit! Scuze că a durat atâta să aprob commentul! bizi schiegiul…
    Cât despre celelalte 14 puncte… dead on (multe dintre ele chiar mă gândisem să le includ)!
    Legat de ”Feet of Flames” – am menționat că îmi place muzica irlandeză. Da’ hai să nu divulgăm chiar tot acilea, în locuri publice 😛
    Also, sunt 100% vinovat de greșelile respective la franceză. Mă simt profund dezamăgit de propria persoană…

Leave a comment